Hieronder vind u veelgestelde vragen;

  • wat is de levertijd van mijn bestelling?

We versturen elke werkdag onze bestellingen en proberen alle bestellingen die voor 15:00 bij ons binnen zijn dezelfde dag nog te versturen.

  • hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Afhankelijk van de grote van de verpakking wordt uw bestelling via PostNL of DHL verstuurd. 

  • wat zijn de verzendkosten?

Kleine pakketjes is 3,99, grote pakketten zijn 5,99 en boven 49,95 is het gratis verzenden

  • wat is het retourbeleid?

Retoursturen kan nadat er contact is geweest met ons en als de sokken in de orignele verpakking zitten (complete bundels), ongebruikt en ongewassen zijn.  

  • wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Neem in het geval dat er iets mis is met de bestelling altijd contact op met ons, dit kan via mail of via de chat en dan kijken we of en hoe we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

  • hoe kan ik contact opnemen als mijn vraag hier niet bij staat?

U kunt contact met ons opnemen via mail of via de chat.

  • kan ik ook vanuit buitenland bestellen?

Ja dat kan, als het land van bestemming er niet tussen staat, neem dan contact op met ons. 

  • kan ik zonder account bestellen?

Ja dat kan, u kunt zonder account bestellen, ook is er de mogelijkheid om een account aan te maken.

  • per ongeluk verkeerde afleveradres ingevuld.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op om de aanpassing door te geven. 

  • kan ik bij iemand anders mijn bestelling laten bezorgen

Ja, dat kan, u kunt de bestelling bij iemand anders af laten leveren, bijvoorbeeld om iemand een paar leuke sokken cadeau te doen, tijdens het bestelproces zet u een vinkje bij - ik wens een afwijkend afleverdres op te geven-

  • kan ik op basis van factuur betalen?

Ja dat kan, kies dan tijdens bestellen voor -vooraf betalen- en u krijgt een factuur via mail toegestuurd, die vervolgens betaald kan worden.

  • kan ik een BTW-factuur ontvangen?

Ja, een BTW-factuur wordt met de orderbevestiging meegestuurd. 

  • ontvang ik een track & trace code?

Ja, u ontvangt een track & trace code zodat u uw zending kunt volgen.

  • indien niet thuis bij aflevering 

Per 1-7 wordt er door Post NL geen briefje meer achter gelaten indien de bestelling niet afgeleverd (niet thuis b.v.) kan worden, hou dus uw track & trace code in de gaten. Hier wordt vermeld op welk afgifte-punt uw pakketje in dat geval is afgegeven. 

  • kan ik mijn bestelling laten afleveren bij Post NL / DHL punt?

Ja dat kan, nadat u uw track & trace code heeft ontvangen kunt het het afleveradres aanpassen naar een PostNL / DHL afgiftepunt. 

toch nog vragen;

stuur email naar info@goeiesokken.nl

of via de chat; 

© 2017 - 2022 Goeiesokken.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel